18 października 2020
Pełnoziarniste ciasto ze śliwkami, z porządną dawką cynamonu i suszonego imbiru, pachnące i sprężyste (a to za sprawą dodatku sody
12 października 2020
Pyszny i prosty sernik bez pieczenia, bez dodatku cukru, o niskiej zawartości tłuszczu. Przepis przyjazny dla osób z insulinoopornością, cukrzycą
10 października 2020
Lekka pizza na pełnoziarnistym, cienkim spodzie pachnącym bazylią, z dodatkiem mozzarelli, pomidorów, roszponki i cebuli. No i oczywiście oliwy. Dużym

Zajrzyj też tutaj

no, teraz wszystko się okaze, czy bielka potrafi zorganizować czas na gotowanie sama sobie!

powiem wam, ze sama jestem zaskoczona, myslalam, ze wyjdzie z godzinka dziennie spokojnie, a tu się okazuje, ze średia tygodniowa to... 40 minut dziennie - i tak, uprzedzam pytania - to ja przygototwywałam wszystkie posiłki / niekiedy nawet zmywałam

ale dobra organizacja to tez wspólne planowanie i podział obowiazków

wicie już, ile czasu spędzałam średnio, tutaj wrzyucam rozpiskę na kazy dzień. 

 

A kogo interesuje, co wrzucałam na talerze, zapraszam do pezezytania całego wpisu.

 

 

Ile czasu spędzam w kuchni? Tygodniowy food book i czas przygtoowania posiłków

22 kwietnia 2020
Odwrócone ciasto ze śliwkami_pozytywna profilaktyka na talerzu_słodko bez cukru_dietetyk online

Cześć! Mam na imię Justyna, jestem dyplomowanym dietetykiem.

Tworzę tutaj bazę zdrowych i prostych przepisów oraz zbiór informacji przydatnych w jedzeniu zdrowo na co dzień.

Cieszę się, że tu jesteś! Zostaw po sobie ślad ;)

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

Współpraca

Kontakt

Zadzwoń

Umów wizytę

DIETETYK KLINICZNY

Justyna Bielka

| Kuchenne ABC |

Copyright 2020 bielkadietetyk.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone